Tak pracujemy
Jesteśmy przekonani, że efektywne zarządzanie przekłada się na podniesienie jakości życia mieszkańców i wartość nieruchomości.
Jesteśmy blisko Was
-
regularne wizyty na nieruchomości
-
dostęp do Strefy Mieszkańca 24h/7
-
bezpośredni kontakt
-
dyżury online
-
pogotowie techniczne 24h/7
Szybki kontakt
-
odpowiadamy na maile w ciągu max. 8 godzin roboczych
-
kontakt telefoniczny z administratorem
-
strefa mieszkańca
Raporty
-
miesięczne raporty o stanie finansów Wspólnoty
-
kwartalne raporty z podjętych działań windykacyjnych
-
analiza efektywnego gospodarowania środkami finansowymi
Strefa mieszkańca
-
informacje dotyczące wspólnoty m.in: uchwały, plany gospodarcze, sprawozdania, protokoły przeglądów
-
informacje od zarządcy i Zarządu
-
zgłaszanie usterek i awarii
-
indywidualne rozliczenia i bieżące saldo mieszkańca
-
głosowanie nad uchwałami
-
ankiety dla mieszkańców
Opinie
mieszkaniec Tarnogaju
Dzięki regularnie organizowanym spotkaniom z Zarządcą jesteśmy na bieżąco informowani o tym co się dzieje na osiedlu. W sprawach problematycznych zawsze możemy liczyć na pomoc i sugestie, które po wspólnych ustaleniach są wprowadzane w życie.
mieszkanka Ołtaszyna
Oferta przedstawiona przez Tectum w pełni zaspokaja potrzeby naszej nieruchomości.
mieszkaniec Wojszyc
Tectum nie ogranicza się do bieżącej obsługi nieruchomości, a przedstawia możliwe do wdrożenia drobne i mało kosztowne usprawnienia powodujące wymierne korzyści dla Wspólnoty.