top of page

Księgowość

  • prowadzenie obsługi finansowo - księgowej dla Wspólnoty Mieszkaniowej;

  • rozliczanie wszystkich poniesionych kosztów związanych z nieruchomością wspólną pomiędzy wszystkimi właścicielami, proporcjonalnie do ich udziałów;

  • obliczanie i obciążanie właścicieli kosztami utrzymania części wspólnej nieruchomości zgodnie z uchwałą właścicieli lokali;

  • udzielanie właścicielom lokali informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z tytułów wymienionych w punkcie poprzedzającym, w zakresie dotyczącym ich lokali;

  • prowadzenie ewidencji przychodów, kosztów zarządu nieruchomością, zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości;

  • przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentów wspólnoty w siedzibie firmy;

  • sporządzanie dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami prawa;

  • windykacja należnych wpłat na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomości wspólną;

  • wystawianie faktur, książeczek opłat;

  • naliczanie ustawowych odsetek za zwłokę w płatnościach;

  • dyscyplinowanie dłużników przy pomocy pism i upomnień;

  • pomoc w dochodzeniu należności na drodze sądowej;

  • obsługa umów cywilno-prawnych,

tło.png

Zarządzanie i administrowanie

  • prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali;

  • negocjowanie, podpisywanie i renegocjowanie dotychczasowych umów z przedsiębiorstwami dostarczającymi do budynku energię elektryczną, cieplną, gaz, wodę, usuwającymi nieczystości stałe i płynne, świadczącymi inne usługi dla nieruchomości;

  • prowadzenie książki obiektu budowlanego;

  • zlecanie rocznych i pięcioletnich kontroli budynku i instalacji zgodnie z przepisami prawa;

  • reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej przed osobami fizycznymi i prawnymi, urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej, pocztą, bankami;

  • przedstawianie zarządowi wspólnoty mieszkaniowej do zaakceptowania sprawozdania finansowego oraz opisu działalności merytorycznej za ostatni rok, w terminie do końca marca każdego roku;

  • wykonywanie wszelkich czynności związanych z organizowaniem zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej oraz powiadamianiem właścicieli lokali o treści podjętych uchwał;

  • pomoc w uzyskaniu dotacji lub kredytów bankowych.

Pracy z laptopem

Księgowość

  • prowadzenie obsługi finansowo - księgowej dla Wspólnoty Mieszkaniowej;

  • rozliczanie wszystkich poniesionych kosztów związanych z nieruchomością wspólną pomiędzy wszystkimi właścicielami, proporcjonalnie do ich udziałów;

  • obliczanie i obciążanie właścicieli kosztami utrzymania części wspólnej nieruchomości zgodnie z uchwałą właścicieli lokali;

  • udzielanie właścicielom lokali informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z tytułów wymienionych w punkcie poprzedzającym, w zakresie dotyczącym ich lokali;

  • prowadzenie ewidencji przychodów, kosztów zarządu nieruchomością, zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości;

  • przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentów wspólnoty w siedzibie firmy;

  • sporządzanie dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami prawa;

  • windykacja należnych wpłat na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomości wspólną;

  • wystawianie faktur, książeczek opłat;

  • naliczanie ustawowych odsetek za zwłokę w płatnościach;

  • dyscyplinowanie dłużników przy pomocy pism i upomnień;

  • pomoc w dochodzeniu należności na drodze sądowej;

  • obsługa umów cywilno-prawnych.

Naprawiać dach

Obsługa techniczna

  • nadzór bieżącej konserwacji instalacji i urządzeń;

  • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji;

  • nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomości;

  • nadzór nad terminowym wykonywaniem remontów bieżących, zgodnie z planem przyjętym na dany rok kalendarzowy uchwałą wspólnoty mieszkaniowej;

  • dobór firm konserwujących;

  • planowanie niezbędnych remontów i sporządzanie wstępnych kosztorysów remontów oraz dobór kontrahentów oferujących najkorzystniejsze warunki wykonania zaplanowanych prac;

  • bieżące informowanie zarządu wspólnoty i mieszkańców o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych.

Nowoczesny salon

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

i zarządzanie najmem

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

  • wykonanie profesjonalnych zdjęć nieruchomości;

  • promocja nieruchomości na portalach internetowych;

  • promocja w wewnętrznym systemie pośredników MLS;

  • prezentacje nieruchomości potencjalnym klientom;

  • przeprowadzenie negocjacji ceny nieruchomości;

  • organizacja dokumentów niezbędnych do sprzedaży;

  • weryfikacja stanu prawnego nieruchomości;

  • zapewnienie płynnej komunikacji między stronami transakcji;

  • ustalenie warunków umowy sprzedaży nieruchomości;

  • wsparcie sfinalizowania podpisania umowy u notariusza;

  • formalne przekazanie nieruchomości nabywcom.

Zarządzanie najmem

  • przeprowadzenie rzetelnej selekcji i weryfikacji najemców;

  • przygotowanie i podpisanie bezpiecznej i kompletnej umowy najmu;

  • rozliczanie dochodu z najmu wraz z raportem dla właściciela;

  • regularna kontrola wynajmowanego mieszkania w trakcie trwania umowy;

  • opieka techniczna nad mieszkaniem - usuwanie usterek;

  • kontrola i egzekwowanie płatności z tytułu umowy najmu oraz opłat administracyjnych od najemców;

  • reprezentowanie właściciela wobec najemców, urzędów i instytucji w oparciu o udzielone pełnomocnictwo;

  • analiza i optymalizacja wszystkich opłat związanych z użytkowaniem i najmem nieruchomości;

  • prawidłowe zakończenie najmu - końcowe rozliczenie mediów i kaucji;

  • dostęp do strefy mieszkańca 24h/7 dni w tygodniu (m.in, rozliczenia i faktury w PDF).

t%C5%82o_edited.png

Audyty, certyfikaty energetyczne 

i ubezpieczenia

  • wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej budynków: ocena energetyczna budynku, obliczenie zapotrzebowania budynku na energię niezbędną do: ogrzania, wentylacji, przygotowania ciepłej wody, klimatyzacji i oświetlenia obiektu;

  • opracowywanie audytów energetycznych nieruchomości określających zakres, parametry techniczne, technologiczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego

  • doradztwo przy wyborze najatrakcyjniejszych cenowo i jakościowo ofert na rynku w zakresie usług ubezpieczeniowych.

bottom of page